اهمیت برند و برندسازی در کسب وکار چیست؟ برند یک نام، عبارت، نشان، سمبل ،طرح، لوگو، تصویر، صوت یا ترکیبی از این عناصر است که بمنظور هویت بخشی به یک محصول یا خدمت بمنظور بیان تفاوت آن نسبت به محصولات رقبا در بازار هدف بکار گرفته میشود و توسط عقل، منطق، حواس و احساسات مشتریان مورد قضاوت قرار میگیرد. شرکتها برای موفقیت در کسب و کارشان باید با سنجش دیدگاههای مخاطبین برند خود را بسیار به تصویر مورد نظر مشتریان نزدیک کنند.
همراه اول 30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه به مناسبت روز پدر ارائه کرد بازدید : 517
چهارشنبه 20 اسفند 1398 زمان : 4:53